Pages

Tuesday, June 29, 2010

Twitter dan Facebook Badge

Tadi aku test add Twitter dan Facebook Badge kat letslimdiet2.blogspot.

Yang Twitter tu nye window nampak cantik dan menarik perhatian. Tp aku rasa ramai yang ingin mengetahui lebih lanjut mengenai penggunaan Twitter terus klik link untuk ke web Twitter. Ini boleh datang susah..

Yang fb badge tu lak bila aku letak, hanya nama aku je keluar dan link utk create badge. langsung tak cantik. tp aku pernah nampak fb badge kat blog orang lain nampak cam menarik je. agaknye aku kena study sket penggunaannya..

Jadi, buat masa ni aku dah remove kedua-dua gadjet tersebut... mungkin pada suatu hari nanti aku letak semula sbb kedua-duanya mmg menarik. tp kena pastikan blog aku dah kuat dulu..sekarang ni pembaca cuma aku sorang je..

No comments:

Post a Comment